Globalis s’adhereix a Districte Digital Comunitat Valenciana

Fundació Globalis s’ha incorporat com a col·laborador a l’Hub d’Empreses Districte Digital Comunitat Valenciana després de signar un acord amb la Societat de Projectes Telemàtics de la Comunitat Valenciana (SPTCV) dilluns passat, 25 de gener 2021. L’objectiu és col·laborar en accions de promoció de la innovació i l’emprenedoria, així com la cerca i assessorament en ajudes i subvencions, a més d’acostar el món empresarial a través del club d’empresarial provincial de Globalis.

La idea d’adhesió a Districte Digital va sorgir d’una trobada dels agents que conformen l’Agència Local d’Innovació impulsada per l’Ajuntament de Vila-real amb la consellera d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, Carolina Pascual, qui va animar a les entitats a col·laborar i adherir-se a aquesta iniciativa.

Fundació Globalis, que enguany celebra el desé aniversari de la seua constitució, és una entitat nacional de promoció de la innovació i l’emprenedoria, la millora d’ocupació i la qualitat de vida i la salut des d’un punt de vista innovador.

En 2020, Globalis ha fomentat l’educació en valors d’emprenedoria i innovació en edats primerenques, el foment del talent i l’ocupabilitat dels joves, el Fòrum Nacional d’Innovació i els Premis Globalis o el Club Empresarial, adaptant-se a les noves necessitats que marca la Covid-19.

D’altra banda, Globalis ha apostat pels webinars de nutrició en època de COVID19 i tallers sobre motivació en els quals s’ha posat l’accent en les noves competències que els líders de les empreses han de desenvolupar per a adaptar-se a la nova realitat generada per la pandèmia.

Amb aquesta integració en Districte Digital, Fundació Globalis pretén continuar la seua labor amb accions de foment de la innovació i l’emprenedoria, assessorament a empreses com a únic punt PIDI de la província de Castelló del Centre per al Desenvolupament Tecnològic Industrial dependent de el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats i també la tramitació d’ajudes per a empresa.

Districte Digital és un espai que impulsa la creació d’un teixit empresarial d’innovació digital i tecnològic amb l’objectiu de generar riquesa i ocupació de qualitat en l’àmbit de les noves tecnologies a la Comunitat Valenciana. Globalis i Districte Digital sumen esforços perseguint atraure inversió i talent d’empreses digitals que s’estan desenvolupant en aquest moment i les que es troben en un procés de deslocalització.