Globalis organitza el III Fòrum d’Innovació per mostrar a les pimes alternatives innovadores

La trobada se celebra el proper dimecres 16 des de les 10:00 hores al Centre de congressos i convencions El Molí de Vila-real.

La Fundació Globalis ha organitzat el proper dimecres 16 de desembre al Centre de Congressos i convencions del Molí el tercer Fòrum d'Innovació, una trobada empresarial que busca difondre la cultura de la innovació i donar suport al emprenedoria innovador.

La presidenta de l'organització, Pilar Marí, ha explicat que amb aquesta cita es "pretenem mostrar una radiografia del panorama actual així com presentar diferents camins i alternatives perquè empreses, organitzacions i professionals siguin capaços d'avançar innovant i progressar emprenent".

"Des d'aquest fòrum", ha afegit "volem impulsar la col·laboració publicoprivada a favor de l'emprenedoria innovador generant sinergies entre els participants, afavorint el networking i promovent una major coordinació de les entitats que presten suport a les pimes i emprenedors".

En aquest sentit, des Globalis es treballa amb l'objectiu de generar un clima d'intercanvi d'informació que faciliti la generació de negocis entre les pimes i micropimes, a través del networkings. D'aquesta manera, el Fòrum es converteix en una "cita ineludible en l'agenda de les ments més inquietes de la regió", indica Marí.

L'assistència a la jornada és gratuïta, prèvia inscripció a través de www.fundacionglobalis.org. Els participants podran gaudir des de les 10:00 del matí de 4 tipus d'activitats: conferències, presentació i mostra d'empreses innovadores, el lliurament dels Premis Globalis a empreses innovadores i networking.

Així, el director d'Innovació i Projectes del Parc Científic, Tecnològic i Empresarial de la Universitat Jaume I (espaitec), Juan Antonio Bertolín serà l'encarregat d'explicar els LivingLabs, l'essència del Co-.

A continuació, es donarà pas al un panell d'empreses on s'abordaran les Smart Cities. En aquest cas Paco Negre (espaitec); Alejandro Vidal (Cuatroochenta); Nacho Llopis (IOTSens); Enric Martí (Econectia) i Ernesto Bedrina (Ceteck) seran els encarregats de desgranar diferents aspectes d'algunes solucions que porten a les Smart Cities.

Després d'aquestes xerrades, un cafè networking donarà pas al lliurament dels Premis Globalis 2015. La presentació d'alcaldes i pimes de ciutats Innpulso de la Comunitat Valenciana, entre les que es troba Vila-real, serà l'encarregada de posar el punt final a aquest fòrum.

CartelWeb2jpg CartelWeb1jpg

Fundació Globalis

La Fundació Globalis és una entitat privada, sense ànim de lucre que té com a objectiu promoure la modernització del teixit empresarial a Vila-real i dóna suport a totes aquelles iniciatives que suposen una innovació o diversificació empresarial o social. Dinamitzant el teixit empresarial, la ciutat i la seva àrea d'influència des d'una perspectiva global amb un nou model d'innovació 360º, la fundació promou i dóna suport a la emprenedoria, projectes innovadors, treballa per millorar l'ocupació dels joves a més de donar suport a projectes vinculats al sector de la salut, la nutrició i l'esport.

Els comentaris són tancats.