Globalis forma part del Comité tècnic de Fira Destaca2020

La fira de transferència de coneixement científic i tecnològic referència a la Comunitat Valenciana Destaca, impulsada per la Càtedra d’Innovació Ceràmica ‘Ciutat de Vila-real’ de la Universitat Jaume I i l’Ajuntament de Vila-real, compta de nou amb la Fundació Globalis , entre altres, en el seu comitè d’experts.

Aquest dimecres el comitè s’ha reunit per videoconferència per planificar el seu model de celebració durant aquest any 2020, tenint molt en compte la situació d’enorme incertesa que ha provocat la pandèmia global pel coronavirus, que planteja un futur immediat poc favorable per als esdeveniments massius .

De caràcter biennal, Destaca 2020 està prevista per al mes de novembre, per la qual cosa els seus organitzadors aposten per un model de celebració que combine la divulgació, conferències i accions de networking de manera virtual amb actes presencials adaptats a les possibles limitacions per la pandèmia en el moment de la celebració de la fira. El comité d’experts definirà en les pròximes setmanes aquest model i confirmarà les dates exactes de l’esdeveniment, que ara mateix se situen en la segona setmana de novembre. Les àrees temàtiques que ha confirmat el comité per a aquesta edició són ‘Emprenedoria’, ‘Salut’, ‘Economia Circular’, ‘Esport i Vida Saludable’, ‘Intel·ligència Artificial i BigData’, i amb motiu de l’escenari que ens planteja la pandèmia també s’ha decidit incloure ‘Dinamització de l’Economia en Temps de Crisi’.

El repte de poder fer realitat de nou la fira, amb l’èxit de les anteriors edicions, és important. En aquest sentit, José Benlloch, alcalde de Vila-real, ha assegurat que «enguany Destaca serà més Destaca que mai» perquè la crisi sanitària ha evidenciat que «ara és més necessari que mai accelerar l’aposta per la ciència i la innovació en tots els àmbits». Així mateix, l’alcalde ha assenyalat la necessitat de «posar en valor al nostre teixit empresarial i científic i la seua capacitat d’innovació i desenvolupament».

A més de Fundació Globalis, completen el Comitè de Destaca, laFundació Universitat Jaume I-Empresa; Secot; ATC; ESCAL, Desmarca Màrqueting, Invest Plasma, així com Espaitec i altres departaments de l’UJI, Grant Thornton i Economia3.