Fundació Globalis preseleccionada dins de la iniciativa Talent Solidari

Un programa dirigit a entitats socials que vulguen desenvolupar projectes innovadors

La Fundació Globalis és una de les 40 iniciatives nacionals preseleccionades per la Fundació Botín en la seua VII edició del Programa Talent Solidari. Es tracta de programa dirigit a entitats socials que estan desemvolupant projectes innovadors que persegueixen millorar la seua sostenibilitat, eficiència i impacte social, i per a açò necessiten cercar als millors professionals que puguen engegar-los, finançant el seu salari o el seu cost durant un any.

El Programa Talent Solidari té com a objectiu impulsar i dinamitzar la professionalització del sector no lucratiu a través de l'enfortiment intern de les entitats, la incorporació de talent en les organitzacions socials, i fomentant la innovació i el treball col·laboratiu en el sector.

20160420_153758

Després de dur a terme una preselecció, la Fundació Botín va reunir a les 40 entitats socials amb millors projectes innovadors a nivell nacional, en una jornada en la qual Catalina Parra i Pablo Almunia, experts en innovació social i en mentorització de projectes van realitzar una sèrie de ponències. Es tractava d'una jornada de reflexió, suport i treball orientada a reforçar els projectes presentats a aquesta convocatòria per cadascuna de les entitats socials preseleccionades.

L'Economia Social, que actualment representa el 8% del PIB i concentra entorn del 10% de la força laboral a Espanya, és un dels sectors en els quals la Fundació Botín desenvolupa programes que promoguen la professionalització i dinamització del sector social recolzant a les organitzacions socials a guanyar en eficiència social i a treballar en xarxa.

Els comentaris són tancats.