El Club de Networking de Castelló continua creant sinergies entre els seus membres

Club de Networking Castellón 12 de marzo de 2019

[:es]El club de Networking de Globalis, en el que colabora el Ayuntamiento de Vila-real y la Cámara de Comercio de Castellón, ha realizado hoy una sesión de micronetworking en la que las expresas han encontrado sinergias para aumentar  la colaboración entre ellas con la intención de generar oportunidades de negocio.

La cita ha tenido lugar en el vivero que la Cámara de Comercio de Castellón tiene en Vila-real.[:ca]El club de Networking de Globalis, en el qual col·labora l’Ajuntament de Vila-real i la Cambra de Comerç de Castelló, ha realitzat hui una sessió de micronetworking en la qual les expresses han trobat sinergies per a augmentar  la col·laboració entre elles amb la intenció de generar oportunitats de negoci.

La cita ha tingut lloc en el viver que la Cambra de Comerç de Castelló té a Vila-real.[:]