Bo Kit Digital

Què és?

El Kit Digital és una iniciativa del Govern d’Espanya, que té com a objectiu subvencionar la implantació de solucions digitals disponibles en el mercat per a aconseguir un avanç significatiu en el nivell de maduresa digital.

El dissabte 26 de febrer de 2022 es va publicar en el BOE la convocatòria a les empreses d’entre 10 i menys de 50 empleats d’ajudes per a la digitalització de petites empreses, microempreses i persones en situació d’autoocupació, en el marc de l’Agenda Espanya Digital 2025, el Pla de Digitalització Pimes 2021-2025 i el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència d’Espanya -Finançat per la Unió Europea- Next Generation EU.

Objecte

El Programa Kit Digital té per objecte la concessió d’ajudes a petites empreses, microempreses i persones en situació d’autoocupació per a l’adopció de solucions de digitalització disponibles en el mercat.

A qui va dirigit?

• Petites empreses d’entre 10 i menys de 50 treballadors.
  • Persones en situació d’autoocupació que disposen d’entre 10 i menys de 50 persones contractades.

Els beneficiaris hauran de tindre una antiguitat mínima de 6 mesos i estar inscrits en l’Hauran d’estar inscrits en el Cens d’empresaris, professionals i retenidors de l’Agència Estatal d’Administració Tributària amb l’activitat econòmica efectivament desenvolupada a la data de sol·licitud de l’ajuda.

Com aconseguir el bo digital?

Si compleixes amb les condicions establides en les bases de la convocatòria de l’ajuda del Kit Digital, podràs disposar d’un bo digital que et permetrà accedir a les solucions de digitalització.

Quantia d’ajudes i categories de solucions de digitalització incloses

L’import màxim d’ajuda per beneficiari serà de dotze mil euros (12.000 €)

Categories de Solucions de DigitalitzacióMesos de prestació del serveiSegment: Entre 10 i menys de 50 empleats
Lloc web i Presència en Internet.122.000 €
Comerç Electrònic.122.000 €
Gestió de Xarxes Socials.122.500 €
Gestió de Clients.124.000 € (inclou 3 usuaris)
Business Intelligence i Analítica.124.000 € (inclou 3 usuaris)
Gestió de Processos.126.000 € (inclou 10 usuaris)
Factura Electrònica.121.000 € (inclou 3 usuaris)
Serveis i eines d’Oficina Virtual.12250 € / usuari (fins 48 usuaris)
Comunicacions Segures.12125 € / usuari (fins 48 usuaris)
Ciberseguretat.12125 € / dispositiu (fins 48 dispositius)

Termini de presentació de sol·licituds

El termini de presentació de sol·licituds és de 6 mesos, computant-se des del 15 de març de 2022 a les 11.00 hores fins al 15 de setembre de 2022 a les 11.00 hores.

Aquest termini conclourà abans si s’esgotara el crèdit pressupostari establit.

Procediment

Les empreses interessades deuran:

1. Registrar-se en la pàgina web www.acelerapyme.es  i completar el test d’autodiagnòstic.
  2. Sol·licitar l’ajuda Kit Digital en la seu electrònica de Red.es, completant tots els passos del formulari
  3. Accedir al catàleg d’agents digitalitzadors i  triar l’agent amb qui desenvolupar la solució digital.
  4. Posar-se en contacte amb els agents digitalitzadors i subscriure l’Acord d’Adhesió que recollirà les característiques/funcionalitats a implementar, el seu termini d’execució o desenvolupament, el lliurament, les obligacions entre tots dos i envers el Programa i l’import del “bo digital” aplicable. Termini màxim de 6 mesos per a la signatura dels Acords des que se’ls notifique la concessió del “bo digital”.
  5. L’Agent Digitalitzador Adherit procedeix a la prestació de la solució de digitalització. Durant la prestació de la solució digital, l’Agent Digitalitzador Adherit, en nom del beneficiari, haurà de presentar la justificació de les accions realitzades consistent en la documentació exigida i les altres proves admeses en dret, en el seu cas.
  6. El pagament de la prestació es realitzarà pel beneficiari mitjançant la cessió a l’Agent Digitalitzador Adherit de la part del «bo digital» associat a l’Acord de Prestació de Solucions de Digitalització subscrit, i abonament de la part corresponent dels costos no subvencionats.
  7. Una vegada aquesta siga comprovada i verificada, el Agent Digitalitzador Adherit rebrà el pagament per l’import del “bo digital” corresponent a l’ajuda associada a l’Acord de Prestació de Solucions de Digitalització subscrit.

Més informació:

Notícies i Actualitat

Altres notícies

Assesorament d´ajudes
PIDI | I+D+i

Amb la col·laboració de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport

Fundació Globalis ©2020

× Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday