Empreses i emprenedors de la costa i l’interior estaran interconnectats gràcies a la Fundació Globalis

[:es]La Fundación Globalis pone en marcha unas jornadas dentro del proyecto Interconectados -en colaboración con el Ayuntamiento de Vila-real, la Diputación de Castellón y la Agencia Valenciana de la Innovación- para crear sinergias entre las empresas ubicadas en la costa y las que están en las zonas más despobladas de la provincia de Castellón.

La primera jornada sobre estrategia comercial activa tendrá lugar próximo martes, 30 de abril, de 9.00 a 12.00 horas en el centro CEDES de la Diputación en la localidad de la Vall d’Alba (situado en la C/Vía Augusta). Las empresas que forman parte del Club de Networking de Globalis, en el que participa tanto el Ayuntamiento de Vila-real como la Cámara de Comercio de Castellón, se desplazarán en autobús gratuito que saldrá desde enfrente del Pabellón Polideportivo Bancaja, en la av. Francia, hasta el CEDES de la Vall d’Alba para interconectar con las empresas de esa zona rural de la provincia con el fin de que se conozcan entre ellas y puedan lograr mejores resultados en ventas.

Empresas y emprendedores innovadores de la costa y el interior de Castellón podrán beneficiarse de estas actividades y crear una red provincial de empresas interconectadas entre sí, donde compartirán sus casos de éxito y dónde se generarán más oportunidades de negocio entre el interior y la costa. Así, se llevarán a cabo talleres y sesiones de networking para fomentar la cultura innovadora y generar nuevas oportunidades de éxito empresarial.

Esta convocatoria gratuita, tras previa inscripción en la web www.fundacionglobalis.org, está destinada tanto a empresas y emprendedores como a futuros profesionales y ciudadanos que quieran conocer más acerca de nuevas oportunidades de negocio.

La Fundación Globalis apuesta por promover y vertebrar la relación entre el norte y sur, este y oeste de la provincia mediante la red de empresarios y emprendedores que surgirá de estos encuentros.

Las inscripciones gratuitas pueden realizarse a través de la página web de la Fundación Globalis, www.fundacionglobalis.org. El autobús saldrá de Vila-real a las 8.00 horas en dirección a la Vall d’Alba y regresará una vez finalice la jornada. Será gratuito para los participantes en la sesión que se hayan inscrito previamente.[:ca]La Fundació Globalis posa en marxa unes jornades dins del projecte Interconnectats –en col·laboració amb l’Ajuntament de Vila-real, la Diputació de Castelló i l’Agència Valenciana de la Innovació– per a crear sinergies entre les empreses situades a la costa i les que estan a les zones més despoblades de la província de Castelló.

La primera jornada sobre estratègia comercial activa tindrà lloc el pròxim dimarts 30 d’abril, de 9.00 a 12.00 hores, al centre CEDES de la Diputació a la localitat de la Vall d’Alba (situat al carrer de la Via Augusta). Les empreses que formen part del Club de Networking de Globalis, en el qual participa tant l’Ajuntament de Vila-real com la Cambra de Comerç de Castelló, es desplaçaran amb autobús gratuït que eixirà des d’enfront del pavelló poliesportiu Bancaixa, a l’avinguda de França, fins al CEDES de la Vall d’Alba per a interconnectar amb les empreses d’aquesta zona rural de la província amb la finalitat que es coneguen entre elles i puguen aconseguir millors resultats en vendes.

Empreses i emprenedors innovadors de la costa i l’interior de Castelló podran beneficiar-se d’aquestes activitats i crear una xarxa provincial d’empreses interconnectades entre si, on compartiran els seus casos d’èxit i es generaran més oportunitats de negoci entre l’interior i la costa. Així, es duran a terme tallers i sessions de networking per a fomentar la cultura innovadora i generar noves oportunitats d’èxit empresarial.

Aquesta convocatòria gratuïta, després d’una inscripció prèvia en el web www.fundacionglobalis.org, està destinada tant a empreses i emprenedors com a futurs professionals i ciutadans que vulguen conéixer més sobre noves oportunitats de negoci.

La Fundació Globalis aposta per promoure i vertebrar la relació entre nord i sud, est i oest de la província, mitjançant la xarxa d’empresaris i emprenedors que sorgirà d’aquestes trobades.

Les inscripcions gratuïtes poden realitzar-se a través de la pàgina web de la Fundació Globalis www.fundacionglobalis.org. L’autobús eixirà de Vila-real a les 8.00 hores en direcció a la Vall d’Alba i tornarà una vegada finalitze la jornada. Serà gratuït per als participants en la sessió que s’hagen inscrit prèviament.[:]