Fundació Globalis reuneix al seu Patronat i fa balanç dels comptes anuals

[:es]

Los patronos repasaron la actividad de la fundación durante 2016

El Patronato de la Fundación Globalis se reunió de manera ordinaria el pasado martes 27 de junio a las 18:00 h en el Centre de Negocis Efecte Vila-real, para tratar entre otros puntos, la aprobación de las cuentas anuales del 2016 y la memoria de actividades. El Patronato aprobó la Memoria Económica, el Balance y la Cuenta de Pérdidas y Ganancias del ejercicio económico 2016, y repasó los proyectos y líneas de actuación que se están realizando en lo que llevamos de 2017.
La Fundación continúa este año con actividades iniciadas en 2016 y que giran en torno a la educación en valores de emprendimiento e innovación,  fomento del talento y la empleabilidad de los jóvenes de la región, los “Premis Globalis”, el Foro de Innovación y Emprendimiento, y en definitiva, buscar soluciones a los retos que afronta la sociedad. A estas actividades, se suman novedades, de las que se informó a los asistentes al Patronato, y que se irán conociendo en los próximos días.
A la reunión asistieron los vicepresidentes Pilar Marí y Manuel Arrufat, secretaria y tesorero respectivamente, y los patronos Eliseo Arrufat de Transgrau, Paco Canales de Tv4, Paco Negre de Espaitec, Juan Costa de Laboratorios Costa, Manuel Sanz del Grupo Esmalglass, Diego Vila, Edurne Zubiria y Mónica Mañas del Ajuntament de Vila-real y Carla Hervás, Técnico de Innovación de la Fundación.[:ca]

Els patrons van repassar l’activitat de la fundació durant 2016

El Patronat de la Fundació Globalis es va reunir de manera ordinària dimarts passat 27 de juny, a les 18:00 h en el Centre de Negocis Efecte Vila-real, per a tractar entre altres punts, l’aprovació dels comptes anuals del 2016 i la memòria d’activitats. El Patronat va aprovar la Memòria Econòmica, el Balanç i el Compte de Pèrdues i Guanys de l’exercici econòmic 2016, i va repassar els projectes i línies d’actuació que s’estan realitzant en el que portem de 2017.
La Fundació continua enguany amb activitats iniciades en 2016 i que giren entorn de l’educació en valors de emprenedurisme e innovació,  foment del talent i la empleabilitat dels joves de la regió, els “Premis Globalis”, el Fòrum d’Innovació i Emprenedurisme i, en definitiva, cercar solucions als reptes que afronta la societat. A aquestes activitats, es sumen novetats, de les quals es va informar als assistents al Patronat, i que s’aniran coneixent en els pròxims dies.
A la reunió van assistir els vicepresidents Pilar Marí i Manuel Arrufat, secretària i tresorer respectivament, i els patrons Eliseo Arrufat de Transgrau, Paco Canales de Tv4, Paco Negre de Espaitec, Juan Costa de Laboratoris Costa, Manuel Sanz del Grup Esmalglass, Diego Vila, Edurne Zubiria i Mónica Mañas del Ajuntament de Vila-real i Carla Hervás, Tècnic d’Innovació de la Fundació.[:]