• Este evento ha pasado.

BUC Vila-real
Avda Pio XII, 43
Vila-real, Castellón 12540 España

Focus Pyme territorial que englobará a todos los agentes del ecosistema emprendedor de las comarcas centrales de la provincia de Castellón (Plana Baixa, Plana Alta y Alto Mijares), y que se realizará el próximo 14 de diciembre en la BUC (Biblioteca Universitària del Coneixement)

Vila-real acoge una jornada enmarcada en Focus Pyme y Emprendimiento que pretende aportar los clavos Esenciales de la innovación en la actualidad, en una iniciativa dirigida a emprendedores, empresarios y profesionales de diferentes tipo de Organizaciones de la provincia de Castellón.Este evento engloba a todos los agentes del ecosistema emprendedor, con el Objetivo de promover la innovación como factor estratégico y contribuir a la competitividad del territorio. Además, se trata de intercambiar coneixemenent, Experiencias y historias de emprendimiento, difundiendo la cultura de la innovación.

La jornada incluirá mesas paralelas sobre innovación social y empresarial, y además, el colofón de la jornada será una conferencia de Alfonso Cornellà, uno de los Referentes del Ámbito de la innovación a nivel europeo.

9 h          Recepció dels participants

9.30 h     Inauguració i presentació de la jornada
Justo Vellón, director de CEEI Castelló
Manuel Arrufat, vicepresident de la Fundació Globalis
Mónica Mañas, regidora d'Innovació de l'Ajuntament de Vila-real

10 h        Pausa-café

10.15 h   Taules temàtiques  TRIA LA TEUA I INSCRIU-TE ACÍ

Innovació social (inscripció)

Abrahán Guirao, vicepresident de l'Associació Conquistando Escalones (ACE)
Fundació Manantial
Juan Luís Sánchez, administrador de l'Aula Mentor de Vila-real (Fundació Caixa Rural Vila-real)
Modera: María Bellmunt, directora de la Fundació Globalis

Innovació empresarial (inscripció)
Joaquín Luque, Product Manager de Digit's (Sistemes de decoració digital)
Jesús Ortiz, responsable de Desenvolupament de negocis d'Orbel Grup
                        Francesc Renau, director d'INCERCO
                        Modera: Paco Corma, soci director de QPT Consulting

Innovació aplicada a l'Administració pública (inscripció)
Antoni Francés, alcalde d'Alcoi
Diana Alonso, consellera tècnica de la Subdirecció General de Foment de la Innovació Empresarial del Ministeri d'Economia,
Indústria i Competitivitat
. Coordinadora de la Xarxa Innpulso.
Modera: José Benlloch, alcalde de Vila-real i president de la Xarxa Valenciana de Ciutats per la Innovació

12 h        Plenari: Com innovar? El que he après en 20 anys
Alfons Cornellà, fundador de co-society.com
               Innovar ha esdevingut una necessitat. Els cicles de vida dels productes són més curts, les
preferències dels clients canvien i la tecnologia incorpora noves prestacions que augmenten el
valor percebut de productes i serveis. A més, la presència en mercats globals exigeix productes
innovadors que puguen competir i la captació i retenció de talent exigeixen que l'empresa
propose als seus equips un sentit de participació en el progrés del món.

13.30 h   Lliurament de premis de la Fundació Globalis

14 h        Vi-networking