Fundació Globalis nomena una nova directora

[:es]Globalis apuesta por MaríBellmunt para liderar los nuevos retos que se abren ante sí los próximos años.

La Fundación Globalis nombra hoy lunes, 11 de septiembre de 2017, a una nueva directora. El cargo lo asumirá la villarrealense María Bellmunt.  Es licenciada en Comunicación Audiovisual y Máster en Gestión de la Comunicación en Organizaciones públicas y privadas, entre otros títulos.

Por otro lado, la Fundación Globalis está inmersa en la preparación del V Foro de Innovación: Responsabilidad Social y Competitividad Empresarial, un encuentro que se realizará los próximos 21 y 22 de septiembre en la Biblioteca Universitària del Coneixement (BUC), cuyo principal objetivo es contribuir a aumentar la sostenibilidad y competitividad del territorio Valenciano y concienciar sobre la importancia de la Responsabilidad Social Empresarial.

La asistencia a la jornada es gratuita, previa inscripción a través de www.fundacionglobalis.org. La inauguración tendrá lugar el jueves 21 de septiembre a las 9:00 en la Biblioteca Universitària del Coneixement (BUC) de Vila-real. [:ca]Globalis aposta per María Bellmunt per liderar els nous reptes que s’obren davant seu els propers anys.

La Fundació Globalis nomena hui dilluns, 11 de setembre de 2017, a una nova directora. El càrrec l’assumirà la vila-realenc Maria Bellmunt. És llicenciada en Comunicació Audiovisual i Màster en Gestió de la Comunicació a Organitzacions públiques i privades, entre altres títols.

D’altra banda, la Fundació Globalis està immersa en la preparació del V Fòrum d’Innovació: Responsabilitat Social i Competitivitat Empresarial, una trobada que es realitzarà els propers 21 i 22 de setembre a la Biblioteca Universitària del Coneixement (BUC), el principal objectiu és contribuir a augmentar la sostenibilitat i competitivitat del territori Valencià i conscienciar sobre la importància de la Responsabilitat Social Empresarial.

L’assistència a la jornada és gratuïta, prèvia inscripció a través de www.fundacionglobalis.org. La inauguració tindrà lloc el dijous 21 de setembre a les 9:00 a la Biblioteca Universitària del Coneixement (BUC) de Vila-real.[:]

Notícies i Actualitat

Altres notícies

Hola!

Bienvenid@ a la Fundación Globalis,
¿En qué podemos ayudarte?

× ¡Manda un Whatsapp!