Fundació Globalis dedicarà el V Fòrum d’Innovació a la Responsabilitat Social i Competitivitat Empresarial

[:es]El evento busca promover y difundir la participación de las empresas en materia de responsabilidad y formar a las empresas para la consecución de una RSE efectiva. La inscripción es gratuita a través de la página de la fundación www.fundacionglobalis.org

La Fundación Globalis, organiza los próximos 21 y 22 de septiembre en la Biblioteca Universitària del Coneixement (BUC), el V Foro de Innovación: Responsabilidad Social y Competitividad Empresarial, un encuentro cuyo principal objetivo es contribuir a aumentar la sostenibilidad y competitividad del territorio Valenciano y concienciar sobre la importancia de la Responsabilidad Social Empresarial.

El evento está dirigido a empresas, entidades, administraciones públicas y ciudadanos que estén interesados en descubrir cómo las acciones de Responsabilidad Social Corporativa pueden mejorar su entorno, incrementar el impacto social en los negocios y crear nuevas e igualitarias oportunidades en los diferentes sectores empresariales y económicos.

La asistencia a la jornada es gratuita, previa inscripción a través de este link. La inauguración tendrá lugar el jueves 21 de septiembre a las 9:00 en la Biblioteca Universitària del Coneixement (BUC) de Vila-real.

Esta acción cuenta con la colaboración del Ayuntamiento de Vila-real, la Diputación de Castellón, Generalitat Valenciana y con la participación de numerosas empresas y entidades referentes a nivel provincial que destacan por su gran labor social e implantación de acciones de Responsabilidad Social Corporativa.

Dentro de las actividades planificadas para este foro, encontramos mesas redondas de experiencias y buenas prácticas e interesantes talleres sobre saber cómo implantar acciones de RSC que tengan retorno positivo en empresas. Además de una pequeña zona expositiva de algunos de los proyectos sociales más referentes a nivel provincial.

Más información y programa

INSCRÍBETE!

[:ca]L’esdeveniment busca promoure i difondre la participació de les empreses en matèria de responsabilitat i formar les empreses per a la consecució d’una RSE efectiva. La inscripció és gratuïta a través de la pàgina de la fundació www.fundacionglobalis.org

La Fundació Globalis, organitza els propers 21 i 22 de setembre a la Biblioteca Universitària del Coneixement (BUC), el V Fòrum d’Innovació: Responsabilitat Social i Competitivitat Empresarial, una trobada el principal objectiu és contribuir a augmentar la sostenibilitat i competitivitat del territori Valencià i conscienciar sobre la importància de la Responsabilitat Social Empresarial.

L’esdeveniment està dirigit a empreses, entitats, administracions públiques i ciutadans que estiguin interessats en descobrir com les accions de Responsabilitat Social Corporativa poden millorar el seu entorn, incrementar l’impacte social en els negocis i crear noves i igualitàries oportunitats en els diferents sectors empresarials i economics.

L’assistència a la jornada és gratuïta, prèvia inscripció a través d’aquest link. La inauguració tindrà lloc el dijous 21 de setembre a les 9:15 a la Biblioteca Universitària del Coneixement (BUC) de Vila-real.

Aquesta acció compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vila-real, la Diputació de Castelló, Generalitat Valenciana i amb la participació de nombroses empreses i entitats referents a nivell provincial que destaquen per la seva gran tasca social i implantació d’accions de Responsabilitat Social Corporativa.

Dins de les activitats planificades per aquest fòrum, trobem taules rodones d’experiències i bones pràctiques i interessants tallers sobre saber com implantar accions de RSC que tinguin retorn positiu en empreses. A més d’una petita zona expositiva d’alguns dels projectes socials més referents a nivell provincial.

Mès informació y programa

INSCRIU-TE!